Як я була аніматором в Єгипті

Опубликовано:

2016-04-06

Якщо ви збираєтеся поїхати в Єгипет працювати аніматором і переслідуєте такі цілі, як заробити багато грошей, відриватися всі дні безперервно, загоряти і купатися в морі, попутно спілкуючись з гостями, то поспішаю вас засмутити! Анімація – це робота. А на будь-якій роботі є свої плюси і мінуси.

Коли я зважилася поїхати попрацювати в анімації, я активно студіювала інет на наявність якої б то не було інформації на цю тему. Але на жаль. Дуже мало написано про так би мовити “побутові” і психологічні моменти в єгипетській анімації . До речі, про турецьку анімацію я знайшла інформації набагато більше. Але це так, до слова…

Я бачу багато схожих постів типу “я активна, знаю англійську, вмію танцювати, спортивна, симпатична дівчина, мрію спробувати себе в анімації… бла-бла…” Милі мої дівчата! Цього недостатньо! Вірніше ви можете бути взагалі неспортивної і не знати англійську, але ви повинні обов’язково вміти спілкуватися з людьми (це раз!), бути психологічно сильної (це два!) і легко ставитися до життя (це теж дуже важливо).

Пояснюю. Проводити актівіті вас навчать вже в першу тиждень в готелі, танцювати і брати участь в шоу теж, англійський після місяця спілкування з англійцями у вас вже буде на рівні розмовної, а ось протриматися в команді з арабами-італійцями-і ще ким-небудь і вибивати гроші з роботодавців вам допоможе тільки ваша особиста сила волі і витримка! І ще. Ви повинні бути трішки психологом, спостережливим і фізично сильною людиною. Думаю, якщо у вас є ці якості, то ви можете сміливо підкорювати Єгипет. Ну або Туреччину. Хоча кажуть в Єгипті анімація легше ))

Коротко про графік аніматора. Ми починали в 10 ранку. Робили коло біля басейну і кликали людей на stratching. У той час як хтось з нас проводив це актівіті, інші аніматори збирали команду на волейбол. Після волейболу була watergym, а потім ми йшли на першу паузу (з 12:30 до 15:00). Під час першої паузи були репетиції (не завжди звичайно, останні місяці ми взагалі нічого не репетирували). О 15:00 ми виходили знову, проводили актівіті з настільного тенісу, волейболу, а також танець живота. Ті аніматори, хто нічого не проводив, повинні були сидіти з гостями і розмовляти. Про це вже твої проблеми. Ах так, якщо ти говориш з одним гостем більше години, то тебе чекає штраф або дуже суворі шефи могли позбавляти вихідного дня. Ну або покарати, як-небудь – все залежить від твого шефа-аніматора. До речі, самі нормальні шефи – це італійці. Ну ще росіяни. Шефи-араби чіпляються до жаху, люблять гроші і не люблять працювати.

Значить після 17:00 у нас була друга пауза. Потім у кого як – хто на энтрансе, той стояв у ресторані і запрошував гостей на вечірнє шоу, хто не стояв, той відсипався після нічних дискотек. Ввечері о 21:00 був minidisco, а о 21:30 починалося шоу. Кожен день воно було різним – але приблизно у всіх готелях вони однакові: міс готель, містер готель, кабаре, плэйбеки і т. д.

Після 11 вечора ми вели народ на дискотеки. Чим більше ти продаси квитків на диско, тим більше у тебе будуть комісійні. Так що кількість твоїх проданих залежить від твого ж guest contacta. А ось вже guest contact багато в чому залежить від тебе самої. У нас в команді була італійка, дуже симпатична, добре робила актівіті, чудово знала мови, але ось guest contact у неї був хріновий. А все тому, що не вміла вона грамотно спілкуватися з людьми! Адже від аніматора потрібно не тільки сухі репліки типу “Hi, How are you” і “Where are you from?” Ти повинен бути привабливим співрозмовником, говорити з гостем ТІЛЬКИ про нього і бути ввічливим. Тому як у нас в команді були такі інциденти, коли одна з гостей бігала скаржитися менеджеру готелю, тому як один з аніматорів обізвав її “толстожопой”. Аніматора змусили працювати без вихідного. Так що навіть коли туристи ну дуууже дістають (бували такі, що реально пропонували переспати, причому не в самій красивій формі), ти ніколи не повинна нікого “посилати”. Навіть коли сильно хочеться. Вибачся і піди до інших гостей.

З приводу зп. У арабів існує така практика, що вони можуть “забути” про вашої зп і пару місяців не давати. Будуть годувати сніданками та обіцяти все віддати в наступному місяці. Фігня все це. Якщо ви не будете вибивати гроші самостійно з своїх роботодавців, то вам ніхто їх просто-напросто не дасть. Тому репетуйте, телефонуйте, ходіть скаржтеся менеджерам – головне не мовчіть! Хоча я щиро сподіваюся, що зп вам будуть давати вчасно ))

Якщо чесно, то у мене було багато негативних моментів за весь мій анімаційний сезон. І якби не мій вроджений оптимізм, то я б там напевно від істерик зійшла на немає. Одне скажу – з арабами працювати важко. У них інший менталітет, інша культура спілкування. Будьте жорсткіше – особливо дівчата. І намагайтеся тримати дистанцію з обслуговуючим персоналом в готелі. Тому як всі араби – пліткарі і найменша посмішка комусь або не дай бог “службовий” роман – на наступний день про це буде говорити весь готель. Я пройшла через це, але я велика пофигистка і те, що говорили за моєю спиною – мені було глибоко байдуже. Головне це те, що я робила свою роботу і не відволікався на всю цю мішуру. Чого і вам бажаю ))

З повагою, Юля

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Получать новые комментарии по электронной почте. Вы можете подписаться без комментирования.